Sunday, 30 December 2012

INFO BANJIR..

Assalamualaikum...

Dah kata duk pantai timur kan...mesti aku updatekan benda alah ni..heee..tapi sorry lah yer sbb da kering kontang da pun...bru nak hupdate..kwang2...tapi ni baru peringkat 1.. InsyaAllah da xder untuk ke 2....

Tapi kat kawasan kampung aku ni teruk gak..tapi rumah aku still x naik airnya..takat belakang rumah jer..sebab ayah aku ada buat kolam...bela ikan talapia, ikan keli n patin..tapi sekarang da stop dah...sebab ayah aku kejewnye bnyak..so xsempat nak ambil tahu pasal kolam tu lagi..sob..sob..tu yang airnya kat belakang boleh naik... takat buku lali aku...da kira banyak tuuuu...

Aku bangun pagi2 tu tgk air da penuh melimpah ruah dalam sawah tepi rumah aku..rumah aku kan kat tgh2 so tinggi la..kira hujung kampung sana nga sinun je yang air naik sampai takat pinggang oke u olss...aku apa lagi sonok sampai beronok-ronok la kan...katew banjir ofcos aku ni cutiiiiiiiii.....tapi esokan tu terus boleh p kejew...oke fineeeee........ ) :

hahahha..punyalah syok...tang tu jugak aku ajak mak aku g nengok air...boleh mak aku bgtau " jap ag la..nak makan dulu..." hok alohhh...aku ngah xcited kan..keciwa kojap...hahah punyalah jakun nak tgk air...aku terus bawak lari anak sedara aku yang ngah syok tdow...hahah...


layannnnn jommmm......

Adeeb Rifqi..masih berbaju tidow..

kan da kata masih tdow lagi... atas jalan pun jadii...kikiki...dia x siap sedia lagi aku da snap...huhu...nun d hujung sana lagi banyak air.. takat paha..so aku kat sini jer..takut oke...kan hanyut x pasal2...sebab air laju gak...


air ni mengalir ke seberang sana........



ke sawah padi...bukan laut oke...aku tgk pun da x de rupa sawah padi pun..huhu....


yang ni je sempat aku snap..sebab takut air makin naik..so belum apa2 terjadi kita blah dulu yer semua.......huhu..sebelum tu..


fmily's holiday at Ladang Anggur....

Thanks for viewing my bloggggg...... (^ - ^) v



No comments:

Post a Comment