Pages

Sunday 16 December 2012

MOOD.. - , -

assalamualaikum..


Dah entry pun cerita pasal mood nih..mesti banyak mood-mood yang akan dibentangkan pada hari ini..huh*sila bersabar dengan kenyataan di atas..hahah..oke ni mood aku tgh baik-baik saja..maksud aku baik-baik ni adalah seperti berikut..


* kerja banyak, but ada yang da siap n ada yang x siap lagi..tapi, hotak aku still oke lagi nk buat design
* Lapar, tapi perut aku dapat di kontrol lagi..xdelah nyanyi lagu rock jew kan..
* Kena mawah dgn bos,but still mawah-mawah manja gituuu...
* Barang customer da siap, but ad yang silap perktaan,warna n so on lah kan..tapi..dapat customer yang
   memang cool gler lah gua cakap lu kn...memang mood dalam keadaan comel lagi..

haaa...lebih kurang cenggitu lah kan..taaapiiiiiii.....buutttttttt.....kalau yang memang mood tgh go on acane????? uncle Wan aku jugak yang kene layankn perangai untie na yang cute ini..hahahahha
so, kepada mood yang x berapa baik itu kita jangan layan kan kad merah di sini..*terpengaruh dgn bola hari tu* hukhuk..boleh?boleh la nanti x pasal-pasal mood downnnn....

Betul..x suka kalau mood tgh down masa tu..menyamppppsss...sgt2 kn...pastu mula la nak buat apa pun jd sentap..kalau dgn customer pun senyum..tapi..terpaksa...sgt tidak suka..nampak hipokrit di situ kn?kn?...da la cerita pong pang x suka dgn orang yang hipokrit lah apa la kan talam dua muka lah..tp diri sendiri yang macam itu..acane???spoilll......

Pernah x terjadi kt korang situasi macam... tengok kat atas meja tu..memang giler banyak kertas-kertas yang menimbung..art work yang x siap lagi la..yang customer tu nak macam ni  yang sorang lagi nak macam tuh tapi aku layankan je la sbb..customer alweyzz right...ermm....x kira lah yang kerja ke student ke kan..pastu hati mula berbicara "bnyaknya kerja......ish..sambil tgk art work kn..pastu hati sambung lagi.."erm malasnya..nantilah buat...terus tangan mencari 'kawan2 yang baik ittew'..sign in blog@facebook@youtube...hahahahahhh...kan mesti pernah kan...huhuhu..

Kalau nak cerita pasal kerja aku memang muka manyak kedut2 maa..*ke aku je yang macam tuh*siyes buat graphic memang memerlukan otak yang kreatif..pastu dia akan tgk mood si pembuat..dah kalau designer pun mood tgh spoill mau art work jadi tongkang pecah...kn?memang r....aku pendam dalam hati jer..kadang2  memang satu hari tu x boleh senyum langsung...*abes awet muda aku*huhuhu...kalau tgk aku ni manusia ke monyet...ye la da kening bertaut menjadi satu x ke nampak muka penuh berbulu..hover punyer imaginasi..hahahah...

Nak cerita kan..nak kongsi apa yang aku tengok..and terjadi bukan dekat aku tetapi dekat sorang designer ni..senang cerita kawan aku tempat aku kerja ni la kan..

                                               genre : lelaki..

hahaha..genre lagi..gitau je la kan.. lelaki itu kan setiap kali nak buat design kan mesti dia sedut dulu..bukan sedut udara yang segar bugar ini..tetapi..merokok...google translate smoke..oh no!!..no!!..no!!.jgn bro bahaya tuh..tapi ADK*ada dia kisah*huahua..kalau lelaki itu kehabisan idea kan mesti dia g smoke..pastu dtg balik buat kerja..kira banyak gak la lelaki itu smoke dalam satu hari tu..aku yang sebagai pemerhati ni pun sakit dada..tapi..mugkin tu je la untuk lelaki itu mendapatkan idea ..eh.. bagi aku bukan untuk mendapatkan idea sebernanya..tapi menghilangkan stress yang melanda...

Aku??? acane aku menghilangkan stress aku adalah..aku keluar..no smoke..but..g port yang ada jual gula-gula..hahaah...tidak ku kira akan ku dapatkan gak benda alah tu..kalau stress yum..yum..satu..sampai 2 hengget aku beli boleh habis satu hari tu..oke tipu...tapi share ngan kawan-kawan kat pejabat ni la kan..i is kind person okeh..*foyo*

Haa gitulah kerja aku..tapi aku still like what i've doing now!! dont deny it..kikiki...sebab kadang2 aku mengeluh ..*pang satu kt mulut tuh asik mengeluh jerk x bahik okeh* pastu istirgfar balik..syukur dengan apa yang ada..sabar dengan ujian Dia..pastu mood oke balik...alhamdulillah..amin..




Design On You










No comments:

Post a Comment