Pages

Friday 28 December 2012

NO. PUK

Assalamualaikum....

Semalam punya citeerrrrr daaa....huhuhu...tapi nak keluarkan dia gak dari draft ni..boleh???boleh...... owhh time semua..hikhik...

Gini cerita dia..mlm tu aku ni gatai tgn nak ambil gmbar aku yang dalam tepon yang da lama aku x pakai ... lama la gak start uncle wan terbagi tepon baru ni *aww terbagi..time ksh awak* hee aku jarang sgt da pakai yang lama tu...tapi still lagi aku guna yang lama ni..gipun aku ada dua no. jer apa jadah nak pakai 3 tepon tapi no ada dua je kan???...tepon biasa2 je pun tapi aku sayang dgn semua2 tepon aku ni...ada sebab yang tersendiri...

Pastu nak bukak tepon yang lama tu mesti kena masukkan sim card kan?so aku buang la simcard yang tepon stu lagi..tapi aku ni apa punya pelupa daaa......hukhuk....aku x igt yang aku letak password kat sim tuh..terus bila on aku terus jadi blurrrrrrr (-------------- o o -----------------)
eh ada password ke?hah aku teruss gelabah..'apa la password tpon ni eh' padahal kalau dekat tepon yang baru pun memang ada kot password dia..hahaha punyalah aku ni pelupa..pastu terus tertanya2 ...tertry2 password tuh..lastly kena block terusssssss...........oke fine..aku silap sebab dia da bagi warning.."ni last chance nina oitt"
tapi aku ni bangsa terburu2 tahap apa la...zappppp jugak....last sekali dia mintak no. PUK..

Haaaa hamekk ko....org tu da warning tapi still nak ekot kepala hotak sendiri..huwaa...!!!
da la yang dalam simcard ni semua no member2 kot...apa lagi terus ngadu kat uncle wan..

A: awak no saya kena block la... :( hukhuk *anje x kiteeee...hahahah dushhh sekali kat perut*
W: kan memang ada password..tu la gelojoh sgt ....bla..bla...bla..* hoi dia membebel lagi..makin tanjat gegel kena mawah2 ni*
A: erm da tu xper lah biar satu no je la...saya guna publicphone je lepas ni..*punyalah sedih..boleh je pun tepon center dia mintak no.PUK kan...ngada lebey la..hahahaha*
W:baguss!! masukkan publicphone tu dalam handbag nanti......
A: time kasih bagi cadangan yang memberangsangkan itu....
W: jangan lupa tepon doraemon suruh kecikkan.....

erkkkk??????!!! apa ni.. mencik ooowww..hahahah..tapi still layan gak kan...LOL...
tapi da setel da pun....aku tepon center dia sendiri mintak...nasib baik lah boleh guna lagi kan...kalau x memang kena ketok pintu rumah sorang2 la..'assalamualaikum..ni no. baru saya' hahah...memang x r..!!

Alhamdulillah..da boleh msg2 nga member2 gua da..time kasih celcom center yer....good workk..god jobb..*yus jambu punya* hewhew...


tika waktu dulu...heee..

No comments:

Post a Comment