Pages

Tuesday 1 January 2013

TAHUN BARU..ENTRY PERTAMA...

Assalamualaikum....

Alhamdulillah..da habis tahun lama da masuk da tahun baru kan..1 Jan 2013.. InsyaAllah dengan tahun yang baru ni lebih mematangkan kita semua....simpan kenangn dulu..perbaiki apa yang patut and kurang...ubah pada masa sekarang dan seterusnya...wahh..gituuu...... (._.")

Aku x konkong diri aku tuk ada azam yang tetap..sebab aku jenis time masa nak buat tu bukan kemain berkobar2 tapi last2 ada yang menjadi ada yang x..huahuahua..tu la aku...azam tetap ada..tapi aku just buat apa yang aku rasa betul..google dulu betul2..tanya sapa yang patut..then buat la kan...aku harap dgn tahun baru ni InsyaAllah akan ada perubahan..terutama dalam segi kehidupan aku la kan...

Aku rasa semua org nak yg terbaik dalam hidup korang kan..?sama la kita yer..mungkin cara tu berbeza...xpew asalkan ada perubahan tuk diri kita...tahun ni pun usia da makin meningkat da 24 tahun tapi bagi aku muda lagi hahahah *oke x klakar*.... InsyaAllah dapat kumpul dwit lagi banyak dari tahun lepas kan..

Hopely apa yang diharapkn menjadi.. InsyaAllah berkat doa..usaha..tawakal .. boleh...
Amin... ( ^ - ^ ) v 

No comments:

Post a Comment