Pages

Tuesday 25 December 2012

BLOK ATAUPUN BLOG

Assalamualaikumu..semuuuaaaaa......*macam ramai kan...ramai la sgt kan?hee*

situasi ni berlaku masa aku kat tempat kerja...tengah syok buat design kan..ada la sorang kakak ni dtg...
aku senyum dgn senyuman paling manis  la kan...then, aku tanya akak tu apa yang boleh aku bantu...tiba2 akak tu tanya "kat sini boleh buat blog @ blok x?aku konpius oke..blok yang macam mana kan..ye la kt sini pun ada buat untuk baju jadi ada la salah satu cara nk letak nama kat baju tu perlukan blok kayu ataupun sulaman kan..jadi yang aku paham blok la...

aku gtau la akak tu.." blok macm mana ye kak?"hahaha*punyalah x paham..ye la nnt salah kan..*
akak tu terus gitau aku yang dia nak buat blok...aku konpius lagi..ye la customer xperlu la buat blok tu sbb ktorg yang sediakan semua tu...huhu..tapi aku terpinga2.ngan mulut ternganga habis la......

tapi masa tu aku dah dapat teka mungkin akak ni nak buat blog..xkan la blok kayu tu kan....aku pun terus gitau dia yang akak ni nak buat blog ke?yup terus dia senyum*betul lah tu*heeeee....aku pun apa lagi xplain la kat dia yang ni kedai printing kak oiii...xder der nak buat perkhidmatan online ni semua...kikiiki...

oooo...terus mulut akak tu jd mcam tu..tapi tu la aku pun da x igt nak buat blog ni macam mana..tertubuhnya blog Chent@Qaseh ni pun jasa uncle wan..hikhik..aku yang kecoh pasal blog ni tapi aku jugak yang kecoh suruh dia buatkan...aku bukan pandai sgt bab-bab internet ni...muahahaahhaha...kalau x.. boleh jer tolong akak tu buatkan kejap..

gipun dia bukan nak buat untuk saja-saja tapi untuk kerja apa ntah aku pun da lupa..dia ada sebut..tapi aku xpahm iya kan jer..heeeeeeeee.....untuk akak tu soryy sgt2...kalau x boleh tmbahkn kawan kt blog saya ni kan..???*pang sekali* huhuhu

No comments:

Post a Comment