Monday, 17 December 2012

ANGAN-ANGANKU...

Assalamualaikum..

Olla semua..ha..apa ANGAN ANGAN ANGAN ANGAN ...korang eh..aku kan banyak tau angan-angan memang dari techik aku suka verangan!! yesss i loike it..huahua *terlampau teruja okeh* kadang-kadang kan masa nk dtg keje ni pun aku sempat berangan..tapi aku ni kt semua tempat boleh jer aku berangan...x tau la mungkin banyak sgt yang aku pikir 2 3 hari ni...

Jadi untuk hilangkan apa yang aku pikir tu..aku teruuussss berangan jer kerja dia..hahahha..syiok woo berangan ni..ye la ada orang kata angan-angan mat jenin ni bahaya kan apa pun x boleh *borrow ayat jambu sat* kan.?? memang bahaya tapiiiii.................

Yup aku suka lorh...sebab ia menjanjikan kebahagiaan kepada diri aku sendiri...kadang-kadang tu boleh tenyum-tenyum maa...hilang sket keserabutan aku nih kan..alah berangan yang tidak sampai kt akal aku sendiri...contohya pasal kehidupan aku nanti...nanti bila kawen nak beli tu nak buat itu..nak buat ini..anak nak berapa..ehh...kejap..*apakah ini??* hip hip..abaikan..nak rumah macam mana...apa yang aku pikir mesti nak macam ni.......

.
.
.
.
.
.
.


Tunggu putera Raja(uncle Wan la tuh) dtg jemput g shopping..ngeh2x




Haaaa...ni la yang akan keluar kalau aku angan -angan tu sampai kt akal pikiran ku ini..hahhah sgt tidak masuk dek akal...kenapa macam ni??sebab nanti orang akan tanya aku "mana rumah ko na?" aku dengan bangganya..tuuuu..sambil jari telunjuk tu tunjuk kat atas..wah..wah..wah...terus lobang hidong jadi begini O O kan..ada x yang bangga??? cepat bangga sekarang..x kira! *hoih paksa-paksa orang bangga nga ko punya angan2 tah pape kan nina oii* hahah tapi aku suka...

Suka woo duduk macam tu..felling2 angin tiup..tutup mata sambil berpikir pada masa depan..eh lebih kepada berangan hee....aku kan xsuka keluar rumah sgt..so jadilah aku macam tuh..memang aku akan menghabiskan masa aku kat rumah jer nga mak,ayah n adik badik aku jer..ntah la nak kata xsosial..boleh la kan...tapi kalau keluar rumah jer sebab ada urusan..da siap semua urusan tu balik rumah...setel...gitu je lah kan...

tapi...dating tetap dating...kuikui...x pun akal aku akan berputar ligat memikirkan juga tentang ini...
.
.
.
.
.
.
.
.




kan?..boleh tiga hari dua malam baru sampai kat atas....


Oke pe...boleh buat senaman kan..syiok kan..makan banyak2 terus g turun naik tangga..dekat jer..kat mana?kat tangga rumah kita jer..kahkahakh....boleh buat main sorok2...xpayah bawak anak2 g playgroung dah..*kedekuit punya mother* huhuhu...aku suka tengok rumah ni...kalau boleh buat lif pun oke gak..*otak sekali lagi berpikir yang tah pape*.....nanti nak suruh uncle Wan buat rumah macam ni la kat untie Na.. boleh?x boleh.....!! *majuk*

Tapi aku suka berangan tuk menghiburkan hati aku jer...xlebih dari tu pun...saja suka-suka okeh...jangan la igt aku akan buat betul2 benda tuh kan...dah nama ANGAN ANGAN..
having fun kot..boleh lah kan..So memang aku suka dengan angan2 yang aku abdikan kat dalam blog nih..

Peace.. (",)v  






No comments:

Post a Comment