Pages

Sunday 2 December 2012

MESTILAH PASAL BOLA*PEMAIN N0 10*

Assalamualaikum...

Entry  kemain.. pemain no 10 terr..pewiittt..hahahah.. Kenapa dengan pemain no 10?? kenapa?kenapa?
biarlah ianya menjadi secret resipi aku..hik.hik..*gelak ngada sgt*.. oke abaikan kenapa..aku just nak story mory pasal bola la ken..tapi nak kata minat gilassss.mmg x r..cuma aku suka nengok pasukan kesukaan aku sahaja..hee...contohnya mcm pasukan malaysia ni la kan ofcos la aku sokong malaysia xkn aku warga hindon lak kan....

gila excited nengok bola mlm td..mak aku x pasal2 nengok bula jugak.. normaly la dia akan masuk bilik pukul 9 lebih2 gitu la kan tetapi kerana malaysia dia sanggup bersengkang mata tgk bula..pas2 siap gelak2 bole?tgk bula nk gelak2..apakah??hahahah sebenarnya dia suka tgk pemain dari hindon 2 main..yew la da dpt bola tu mmg lekat jew bola kt kaki diorg..pas2 cara diorg yg mcm tikus 2 alahai tup2 da sampai kt depan gol malaysia...tapi nasib baik x masuk2 taip kali diorg nk skor..*betul ke aku ckp* hahaha....hentam saja..

passsstuuuu.......pemain no 10 main mlm td mcm...ermmmmm...x semangat je kan??? cian yew...wahh..!! berperikemanusiaan lak aku..hahahah...abaikan..~~~~

oke itu sahaja.. pape pun tahniah!! kt pasukan harimau malaya kita ni...dan jgn lupa game yg seterusnya buat yg lbh baik dari mlm td...chaiyokkkkkk!!!..go malaysia go..*semangat sambil2 mengkat tgn ke udara dan mulut yg berbentuk 0..*hahah...

No comments:

Post a Comment