Pages

Wednesday 30 January 2013

MACAM LER KENAL SANGAT..

Assalamualaikum...
 
 
Ala sekarang ni kan sibuk orang mengatakan cerita tentang 'Setia Hujung Nyawa' jadi aku pun tidak ketinggalan la kan..first cite ni aku x tgk pun..mau berebut nga anak sedara aku yang dia nak tgk ultraman dia tu..huhuh..jadi kita tgk kadang-kadang je la ea.pujuk dulu baru jalan..huhu.tapi bila part yang aku tgk tu macam syiokk jer..kalau tgk pun sengih jer manjang..hahaha tu yang macam sayang la pulak kalau x tgk sampai last episode kan....aku pun xpham..novel dia aku x baca pun lagi orang kata best gak..orang kata la...
 
 
Aku tgk cite ni pun sebab perempuan yang heroin dia tu..apa erk nama dia susah nak menyebutnya..yang aku tahu El je la nama dia dalam cite tu..aku suka tgk muka dia..nak kata cantik biasa jer..tapi sedap mata memandang..suka jer tgk muka dak tu..huhu...
 
 
Jadi pada suatu petang yang x berapa nak damai la kan. agak panas terik..dalam kereta nga akak aku ondaway g shoping tudung..ngah syok-syok bergosip pasal cite ni la kan..member baik El tu rupanya sepupu yang betul-betul punya yang kat luar drama.. ala yang nama Zehra tu..lagi satu dia adik kepada pelakon ema maembong..orang kata la tapi aku terus google..*kepochi sgt* muahaha...ada la iras sikit-sikit kan..
 
 
Tiba-tiba akak aku ni masuk lak bab lisa surihani..apahal??hahaha...sebab nak cite artis yang cantik-cantik ni la kan..pastu akak aku terus bagi contoh lisa..da la cantik..kalau kita tgk dia macam baik jer ramah jer kan..yang jenis happy jer..tapi si El ni cantik tapi Nampak macam sombong sikitkan..aku pun backup la si El ni...mungkin sebab dia masih baru lagi kan dalam dunia tv ni...tapi suka tgk muka dia..pada mata aku la kan..engkorang aku x tau la pulak..heee..
 
Tiba-tiba, masing-masing senyap dalam beberapa minit...*bunyi econ kereta jer*
 
pastu akak aku terus bersuara........
 
akak : ek eleh cite pasal diorang ni macam la kenal sangat ngan lisa n El  ni..macam da kenal rapat jer..*jeling aku*
aku : a'ah kan...bantai gelak kaw-kaw punya..*terus tersedar dari mimpi yang ko tu bukan artis..bajet sgt* hahah
 
ye la kitaorng ni pung pang..pung pang bergosip macam mak jemah pun yer jugak. siap bertepuk tampar bagai...da diorang tu retisss..ko pun nak bajet retis jugek ker..???huhuhu...
 
oke..da abes da bergosip...
 
thanks for viewing my blog yang ntah pape ni.. ( ^ - ^ )v 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment