Pages

Saturday 5 January 2013

SAMA KER? TAK KOT???

Assalamualaikum.. :)

Olla..misteri x aku punya entry??mesti xcited korang nak tahu kan?? betol x?..x eh..sampai hati tau..tanya la apa yang sama na oii...heee...main paksa2 kan...hahaha

Tak der lah nak cite la kan..ada orang cakap2 la kan..kalau sama bulan tarikh lahir tu..perangai akan sama..apa yang kita minat tu pun sama...iyee keeerrr????? oh aku rasa tidak sama sekali..kenapa?oke aku ada bukti tau..

Aku punya beday 11 Mac...saje je kan x nak letak tahun...hahah..*abaikan* pastu yang uncle wan punya 17 Mac..sama kan bulan kitaorg..elok lah nak buat majlis resepsi nanti*bajet artis ko* da buat rumah aku nanti sampai seminggu rumah uncle wan lak...hahahhah..*gile melalut, gatai kan?..

Nak tahu dulu uncle wan ni masa dia nak pikat aku pun dia terkejut..'eh..eh sama la bulan kita sayang..'tapi kira dia tgk muka i yang cun ini dulu la kan..*eh*

Tapiiii...kitaorg xsama citarasa oke....huh!! i dont loike it..yer ar korang bayangkn lah eh..apa yang aku suka dia xsuka...apa yang dia suka kadang2 aku pun xsuka...contoh aku kalau nak beli barang kan..apa2 je lah kan..pastu aku suka tgk yang cantik ofcos kat mata aku la kan..aku xkira la janji menepati citarasa aku..then tgk la bape harga dia...kalau main hambik jer...memang aku kene cari anak dato' la kan..

bila tanya dia, ada la yang bagi komen tah pape...geramsss....aku? buat x tahu.. then pergi bayar jer..terus dia lak buat muka...hahahahah....fadan muka...*comei la buat muka macam tu..rasa nak terajang jer..hamboii.tapi dalam hati jer*gap gap..yer ar uncle wan ni kan dia teliti tau orgnya..mesti nak kena tilik dulu barang tu macam mana..hoih x larat oke nak kena belek satu2...banyak lagi kedai yang kena jejak ni...

ermm...gitu lah dia...aku pun xnak da cite..korang bayangkan lah kalau barang dia punya macam mana..huh..memang x terlayan oke..pastu dia ni kan suka nooo masuk kedai gajet ni..pergilah timesqure ke..mid ker..mines ker..apatah lagi loyat...*masa aku kat kl dolu2 yer...*kompen dia masuk nonong jer kedai tu..aku ni yang terpinga2 kena tinggal...tapi kalau dia masok memang aku duk kat luar pun..xkuasa nak layan..just bagi sokongan moral kat luar je aku mampu..hahahah...

Banyak oke yang kitaorang ni xsama...kadang2 buat muka sampai balik..memang mood down la satu hari tu...tapi ada la gak yang sama..hati kitaorg...tetap sama..STREEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTT...
hoi nina apa ni??geli la weh..hahahah...

Thanks for viewing my blog..nanti jenguk2 lah lagi.. (^ -^ ) v


No comments:

Post a Comment