Thursday, 10 January 2013

TAHUN MELAWAT TERENGGANU..

Assalamualaikum..olla..korang

banner untuk korang tgk2 jer..huhuh..



Lai..lai..lai..meh pakat ke teganu kite..promo habis...aku rasa x terlambat lagi aku menjemput korang2 semua dtg ke Terengganu...Semestinya aku adalah orang Terengganu kan..jadi nak promo la kan...
gittteww.....

Bila orang sebut jer Terengganu orang akan igt Zizan..eh? pastu Ustaz Azhar Idrus..eh?haaa..betol la kan..tapiii, sebut jer kepok lekorrrr lagiii la korang tau kan...? batik pun orang akan pot pet pot pet kan...kalau korang nak tau..aku ni nama jer tinggal kat Teganu ni tapi, xpenah pun jejak kat Tasik Kenyir ni...

Bagi lelaki yang kaki pancing boleh datang sini..lepak nga kawan2..bawak family pun boleh..berkehmah kat sana..ada la satu hari tu aku penah menyuarakan benda ni kat mak aku ni g berkhemah..hahah  aku rasa macam nak lakukan aktiviti tersebut jer..huhuh...then korang tau mak aku cakap apa????
' pasang jer khemah kat luar rumah tu, senang..nak makan masuk pintu dapur..'
erkk!!! heee...bole? bole la kan...lagi satu mesti orang akan ke Pulau Perhentian..aku da bape kali da pergi sana..tapi korang x boleh tanya aku harga  chalet kew snorkling ke scuba kew n so on la kan...sebab? ada member aku sorang orang sana..member kamceng oke..da 11 tahun kawan..haruslah tumpang rumah dia jew kan..kikiki...

x payah nak pikir2 nak tempah chalet kew apa..nak mengelilingi pulau pun ckp je kat abang or adek yew boleh naik bot freeeeeeee...huhuh..tgk penyu telor...best...kalau malam lagi cantik..aku suka tgk lampu..haruslah cerah jer seluruh pulau tu..lawa...

siyess..meh la ke Teganu ni..banyak tempat yang menarik boleh lawati..bawak anak2 kan..release tension bagai...aku nak cite banyak2 pun xbest kan..korang kena dtg sendiri baru boleh merasai mcm mana menarik Teganu ni...
so aku berbangga menjadi anak Teganu..nang..nang..nang..Teganu kiteeee ..la..la..
hahahaha...

pape pun..thanks for viewing my blog (^ - ^)v 

No comments:

Post a Comment