Pages

Wednesday 9 January 2013

segmen : saya blogger negeri....

Assalamualaikum...hypee korang..

haaa..aku ni new bloggerr oke..yang freshi lagi..hee...aku sebenarnya xpenah nak join segmen mana2 blogger pun..tapi yang ni rasa nak jer join..cam best..best gak kan..sembang2 pasal negeri masing2... yans sama negeri lagi best..


So seperti sedia maklum kita ni orang Teganu..hee..apa yang aku nak bagitahu tentang keistimewaan Teganu ni ialah.....tahun ni tahun melawat Teganu..ngeh..ngeh..suka tau..banyak tempat2 menarik kat Teganu ni..Pulau Perhentian...Tasik Kenyir..boleh tgk real orang buat batik..buat kepok lekor..dan macam2 lagi oke..

Makanan kat sini tok sah cito la kan..memang superb..terutamanya budu..hiii..sedap oke..kat sini pun banyak sejarah dulu2..batu bersurat kan...memang xkan sama ngan negeri2 korang kan...

so apa lagi meh follow blog aku..then cito pasal negeri masing2..heee....

thanks viewing my blog..(^ -^ ) v

No comments:

Post a Comment