Pages

Wednesday 30 January 2013

TAK SIHAT ;(

Assalamualaikum..
 
 
Huk..uhuk..huk..*Batuk* uish blog sape ni??? bersawang..berhabuk...macam-macam serangga ada...huhuh..blog I letteww...giler ko da makan minggu blog aku ni haa..dulu kemain berjanji bagai ngan diri sendiri yang nak hupdate hari-hari kat blog nih..sekarang?hampeh jeer..huhu..maafkan diri ini..banyak jer kekangan yang ada..banyak sebenarnya yang aku nak ceritakan...tapi satu-satu ea..
 
 
Aku rasa starting tahun baru ni memang untuk aku sakit kot..oke xpew kita terima..Minggu lepas kena chekup nga doktor..pastu ada appoitmen sekali lagi ngan doktor pakar kat kota bharu..huhu...oke pegilah kita kan...rupanya x setel lagi..ada lagi appointment nga doktor bulan 3 ni kot..kita suka jumpa doktor..tiap-tiap hari pun xpew..*jeling sangat2* jumpa saje xpew jangan bagi aku ubat sudah..hahahah...
 
Lepas tu dapat lak deman..bangun pagi-pagi tu da perit tekak aku ni haa...ni kompen nak selsema + deman..aku da lama x deman ni..yang last masa aku praktikal dulu.. sampai 39 darjah selcius ..ho..ho..ho..masa tu g hospital nga uncle wan la kan..aku rasa nak jalan pun macam terawang-awangan jer..huhu..nasib x suruh uncle wan dokong jer..hikhik..oke kegatalan menjelma..abaikan..
 
Then, sekarang ni pun ngah tahan sakit kepala, mata berair..nak taip blog ni pun aku rasa huruf ni ada double perkataan..tapi still nak siap kan gak entry ni..cian yer da lama aku x bergurau senda ngan dia ni..heee...Ingat deman ni x yah makan ubat kan..tapi tgk-tgk kat rumah aku sekarang ada misi*akak aku yang kejew misi*dia cuti la....boleh dia pegi selongkar beg ubat dia..terus bagi aku suruh makan...huh! tapi oke gak xdew la kena gi hospital kan...tapi kena makan gak ubat..haih la...oke kita telan jew tapi air masak kena dua gelas ea..hahah..mak aku siap tggu aku kot-kot aku x makan ubat ni..hahah...
 
Tapi nak makan pun susah kan..macam xdew deria rasa pun ada..makan apa pun mesti macam tu gak rasa dia...pahit jer..lagi satu cirit birit pun ye gak..mungkin panas dalam kot..tu yang rasa macam tu...gi hospital xnak kan..biakan jew la..hahaha LOL...
 
Oke la aku rasa berpinar-pinar da ni..x larat dah..nak rehat jap..nanti kita story mory lagi..
 
~pssstt~...semalam tgk Istanbul Aku Datang punyalah da basi cerita tu..aku baru nak kecoh-kecoh apahal??hahah..tu yang bukak blog hari ni teruja ngan lisa yang publish blog yew....sempat lagi kan...muahaha...
 
Tata semua..thanks for viewing my blog..
 
 
 
 
 
 
 
  

1 comment:

  1. panjangnya cerita... x update kat uncle wan pown... kan best blh story panjang gini.... uhuk2...

    ReplyDelete