Pages

Monday 25 May 2015

Pengalaman Mengandung : Keperluan Barang Baby Dan Barang Ibu

Assalamualaikum..

Hai korang, perut dah makin membesar dengan jayanya ni heee tapi kan akak misi cakap perut kita kecik je  hhuhu tak pe baby dan ibu sihat-sihat aje :)  sekarang susah nau nak tidur malam nih. ngiring kiri tak kena ngiring kanan tak kena. Kadang baru je nak lelap dup dup Baby buat regangan kaki dan tangan. huhuhu.. layan la dlu kejap :') Kadang Uncle Wan yang usik dia eh! makin ligat dia,  ni memang  ibu yang akan buat sidekick nih. huwaa! nak tido pleaseeee  :(

Tapi seronok! hahaha tak paham dengan diri sendiri.

Dengan keadaan sekarang ni aku dah list kan beberapa barang keperluan kami. Terutamanya Baby lah. Ada dah yang aku beli dah siap basuh dah pun packing dalam beg siap-siap. Cuma ada la lagi yang tak beli kita tunggu Baby dah besar nanti boleh la shoping lagi. Mueheheh.
Ada yang di sponsor oleh Mak-mak sedara dia. Eh yang ni ibu suka. kekeke.


Keperluan Barang Baby


Ini apa yang aku dah campur-campurkan dengan blog-blog ibu yang lain yer.
Apa yang aku rasa perlu dan tak perlu buat masa ni lah. Kang rasa perlu beli je lah. hee..


Keperluan Barang Ibu


Barang-barang untuk ibu ni tak banyak sangat untuk di beli. Ini jugak aku campurkan sekali dan pilih mana yang aku rasa perlu dan tidak. :)

List ni pun untuk panduan aku sendiri gak sebenarnya selagi baby tak keluar selagi tu la duk belek and check hahaha. padahal benda sama je. Jangan ada yang tertinggal sudah.
Harap semua berjalan dengan lancar.

Tata. 






No comments:

Post a Comment