Pages

Thursday 28 May 2015

Mengidam ke?

Assalamualaikum..

Haaa.. dah makin terbiar blog ni. Tak lama lah tu nak dibiarkan berhabuk. ekekeke..
Itu hari rasa nak makan kek yang ala-ala ada rasa creamy-creamy rasa buah gitu. So dengan muka ala-ala manja pujuk Uncle Wan g beli kek. Manja tak manja la kan. bahaha. Aku pun naik menyampah dengan diri sendiri  -__- !

So, pusing punya pusing macam tak deeeee je kedai kek kat kawasan rumah aku ni. Eh ke aku dengan Uncle Wan yang tak tahu. Situasi ni malam, jadi malas la pulak nak terus ke bandar nu.

Last-last Uncle Wan stop dekat secret receipe. Oh ada ea secret receipe sini. Iyo lah yang aku ni hanya suri rumah sepenuh masa bila nak keluarnya. Time-time gini ler yang boleh chek out nya. Hahaha sedih hidup. Tapi aku oke je. Hee.

Terus masuk " Kak red velvet satu" gituuu. hahahah masa order tu rasa air liur penuh satu mulut. hoiiii hahaha maaf lah pengotor pulak rasa. kah! yang Uncle Wan macam biasa tiramisu dengan dia memang tak dapat dipisahkan. 

Pastu tangan tu manjang jer nak cebok  red velvet aku punya. Hahaha. Sedap dia tak dapat di sangkal-sangkal lagi. Habis licin aku telan. Uncle Wan punya tiramisu pun aku cebok sikit. Biasa cepat jugak rasa muak tapi malam tu rasa macam tak cukup! -..- 
nafsu syaitonirojimmmm betol.

Masa ni aku preggy 6month dah. Jadi persoalanya aku ni mengidam ke mengada-ngada? hahaha
Orang cakap kalau mengidam ni time preggy 1mnth-4mnth macam gitu je. Kalau dah sampai 6mnth ni apa cerrr? heee idok lah aku tahu. Tapi yang pasti aku rasa nak makan. Nafsu semata-mata! adoii. 

Semalam nak makan durian pulak. Alhamdulillah dapat gak. tapi aku makan dalam 4 ulas je. Tak de rasa panas pun. Oke lagi. Heeee. Jadi boleh la repeat order. :p




Pipi tu dah boleh kunyah dah aku rasa. -__- lahaiii. 

Tata.



No comments:

Post a Comment