Pages

Thursday 14 May 2015

Illustrasi Shaheizy Sam

Assalamualaikum..

Hai u ols, dah lama sangat tak buat illustrasi ni. Sebenarnya banyak dah yang aku buat tapi masa untuk upload dekat blog ni je yang kurang. Instagram selalu. heee

Ni ler illustrasi Sam tuh. Sesaje buat. :)

Illustrator By : Nina Yusuf

Proses dan masa nak buat yang Sam ni tak banyak sangat pun yang aku ambil. Boleh la. Cumanya tang untuk colour spek tu yang buat aku struggle sikit. heee. Tapi kira oke la jadi gak. Alhamdulillah. 

Aku masih lagi belajar-belajar pasal dunia design ni. Bak kata pepatah makin banyak yang kita belajar makin banyak yang kita tak tahu. Kan? kalau aku salah tolong betulkan ea.

oke takat ni dulu, nanti ada yang baru kita update lagi. 

Tata :)

p/s : gambar dari instagram sam sendiri.  
















No comments:

Post a Comment