Tuesday, 24 December 2013

Titisan

Assalamualaikum :)

Eh tetiba ada smile kat hujung tu kan. Biasa tak de pun. Kadang-kadang untuk menutup kesedihan, masalah yang melanda, terasa hati kew wateverlah kan. Jadi pengubat dia itulah. Senyuman.

Walaupun senyuman itu seplastik kedai Pak Mat janji dapat menutup gundah gulana dalam hati tu kan?

Zikirlah dengan ikhlas, Terimalah kesemua ujian Allah itu dengan hati yang redha. Kadang-kadang aku sendiri pun tak dapat nak terima, tapi cuba untuk terima dan redha. Nobody's perfect! But must do.

Alahai, teremo lak malam-malam hari ni. huhuhu.

So ini lah yang mampu aku terapikan diri ni agar kurang sikit emo tu..
Nah!!
.
.
.
.
.
.
.
..
...
....
.....



  
Setiap tangisan itu.. Ada cerita disebaliknya..



       
Smile...

 InsyaAllah everything okey.. (^_^) v


 Tata.. terima kasih sudi baca.


























2 comments:

  1. 안녕하세요~hi we are twinscraflife! We sell handmade products such as phone cover, ear plug, pouch, bag, bookmarks! All are very unique and are customizable^^ 감사합니다~ please visit us at http://twinscraftlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. keep smiling dear..all is well..insyaAllah :')

    ReplyDelete