Pages

Sunday 3 March 2013

MARATHON ADAM & HAWA...

Assalamualaikum..

Chooppppp!!! korang jangan gelak kan aku ea..tahu la aku ni ketinggalan sangat-sangat nak tgk cite ni kan..hukhuk...tapi aku tak kisah..janji aku boleh tgk gak..hahahaha....

siyes ah..memang lambat betul kan..bukan apa aku tak suka la nak tengok cite yang bessstttttt!! pastu banyak episod...pastu kena tunggu esok..esok..esok dan esok...baru boleh tahu apa akan terjadi lepas tu kan..?aku tak suka..nak kena tggu esoknya..lagipun aku sibuk la dah balik kejew pukul berapa kan..jadi kemalasan la nak tercongok depan tv tu..hahah..*padahal*..

Masa engkorang sibuk-sibuk tengok cite ni kan *yang tgk cite ni la kan*..aku boleh lagi yilekkk jeerrr..dalam hati tu macam 'sedap ke cite tu?ermmmm...' tak der lah nak tengok dengan excited pun..just tak tengok pun tak pe lah..masa tu la kan..

But now!~ hahah poyo orang puteh pulek...aku macam teruja sangat!!!!!!! korang boleh bayangkan tak???adeh la..penangan dia memang hebat la..boleh.. tengah tengok cite tu aku ni sengih-sengih depan lappy tuhhh..ish malu betul...siap aku buat entry lagi pasal adam dan hawa ni kan..hahah...

Sebenarnya aku yileekk lagi..tapi akak aku yang menceritakan cerita tersebut kat aku sebab suami dia merangkap abang ipar aku yang download cite tu...dan aku apa lagi....terus copy n paste la cite tu..da alang-alang dah ada kat rumah dia kan..hakhak..lagipun senang kita nak marathon kan dia nanti..

Elok benar la tu..dah la esok Jumaat..apa lagi malam tu aku terus on lappy..tengok sampai 43 epsisod terus..hahah...jadinya syok la sebab tak yah nak tunggu sampai esok..esok dan esok tapi disebabkan adam dan hawa ni gak la mata aku naik lebam..tidur pukul 4.30 pagi kot..haih!...pastu sambung esok pulak sebab tak kejew kan..terus sampai 60 episod..hahah..

Dan kepada 80 episod..tamat..haha poyo giler...tapi best..suka kalau aaron @ beto yang berlakon sebab diorang macam tak ekut skrip sangat kan?oke la...beres jer aku tengok..huhu..

Tapi jenis aku ni..kalau cite tu best kan mesti google kat youtube pasal the making of cite tu..hahahh..saiko terus...kan macam nak tengok la diorang ni di luar filem macam mana..dan bila aku tengok..memang klakar habis..haha..memang diorang kat luar sempoi habis la...tak macam dalam filem or drama..dah kata berlakon kan...artis pun hanya insan biasa jugek..haha

Pastu aku pun baru tahu yang Nadia tu dah kawen dan ada anak dah sorang..comel lak tu...oke la kan..dari pembantu pelakon terus heroin kooo.. yang aaron lak siapa tak tahu kan dah 3 kot.. hahah..eh jap asal aku kepochi sangat ni??huhu

 Tak sabar nak tengok reaksi penonton *aku pun turut serta kot*..huhu cite sehangat asmara lak acane jadi nanti..malatopss gak kew tak??


dah la...kita stop kat sini dulu..tata...

( ^ , ^ )v....


mintak nga atok google td..hik!










No comments:

Post a Comment