Pages

Saturday 23 March 2013

HEADER BARU..

Assalamualaikum...

sudah sedia maklum kita punya header baru..hukk.huk..huk..gulp..*tercekik ai liur sendiri*
seronok oke..dapat buat header baru ni..yer la da nama new blogger kan..mesti bertatih lagi pasal blog ni..

Tapi aku pakai photoshop n illustrator sahaja yer..yang sofware lain gua talak tahu..huhu..yang header baru ni aku buat transparnt punya..yang gambar aku n uncle wan jadi macam lukisan tu pun aku pakai filter jer pastu sesuka hati engko sahaja nak yang charcol ke hape kan..pastu bunga tu aku cari yang format eps. punya nnti senang nak pecahkan pakai illustrator..huhu

pastu siap..save format gif.
then aku masukn kat blog ni ha..ikiki..kalau ada yang tak kena mintak tolong ajarkan yer..ni ha satu lagi aku buat..dah alang-alang buat tu terlebih rajin pulop..hee
.
.
.
.

idok la lawa mana pun aku saje test mengetest..huhu...

bila dah tahu boleh la buat lagi..hahahha..

oke lah tu jew pun nak hupdate...

tata shemua.. (*-*)

No comments:

Post a Comment