Pages

Tuesday 19 March 2013

SAYA TAU SALAH SAYA...

Assalamualaikum..

Oke lagi sekali blogggg ini berhabuk..hihihi....dan maafkan diri ini yang tajuk entry adalah ala-ala menyampah...macam skema pun ada..hukhuk...

memang salah aku..mula-mula tu sibuk nak salahkan org lain...siapa lagi kalau bukan uncle wan..hihi..
maafkan diri ini yang banyak kekurangan ;(

Bila malam menjelma ada lah aku nga uncle wan yang tolong bagi dwit dekat DG..huhu..*bergayut..kata pree*..

Uncle wan baru balik dari melaka..jadinya sampai agak lewat la jugak kat KL ni..so saya ni seorang awek yang bahik hati tggu la si teruna mandi, makan, n solat..tapi aku  da warning kat uncle wan.. 

" dah siap nanti tepon balik ea"*rindu dah lama xdgr cuara dia..1 hari je pun...*haha..janganlah korang memuntahkan diri korang kat sini ea...kahkahkah..

oke lah aku terus bukak game sementara tggu uncle wan siap..tup-tup aku tertidow la..

bangun pagi tu tengok tak dew pun miskol or msg dari uncle wan..sampai hati...ni mesti gayut nga pue lain..hahaha gile saiko aku ni..pikir ntah pape..

so pagi tu terus tanya uncle wan
"kenapa xkol?msg pun x? ;(

uncle wan boleh jawb dengan selamber badak dia kn..
"dah la"

aku macam
" ??????? "tipu ah..xder pun naik miskol..

uncle wan beriya-iya mengatakan bahawasanya dia kol dannnnnnn aku jawab!!
aku terus macam blur-blur cute lagi..aku ada jawab kew?then terus pergi kat answered kol..

ada r....memang aku jawab kot..hahahahha..terus rasa bersalah bertubi-tubi datang kat pikiran ni..huhu..
tapi still lagi tak puas hati
"sy jawab ap eh"

"erm"

hahahah..tu jela pun yang aku jawab kalau dia ganggu aku tido...ntah macam mana aku tak tersedar langsung..! atenyer tido mesti mamai kan..huhu..

terus buat confession kat uncle wan..'saya tau salah saya..maafkan saya..!la..la..la..'*nada nyanyi p.ramlee* huhuhu...

uncle wan :
erm...

hamboi dendam nampak..! tapi dah berjaya sesi pujuk memujuk ni.....huhuhu...

oke lah babai shemua...

:)















No comments:

Post a Comment