Pages

Saturday 23 February 2013

COMEL..TAPI...??


Assalamualaikum..


Aii...fuhh...aku sebenarnya da tak tau nak update apa kat blog ni hah.!! hahah..
dulu kemain kan..aku x tau la blogger-blogger yang memang banyak betul idea diorang nak update...oke la kan..aku ni rajin blogwalking orang punya jer..nak update sendiri-dirian berhad memang payah cikit..hukhuk..!harap bersabar dengan diri sendiri..

Ni pun aku rasa mata juling-juling, tangan ketar-ketar nak taip entry ni..hahah..sebab xdew apa pun aku nak update kan...jadi marilah kita berborak tanpa hala tujuan...

iaitu pasal comellll.. Aku rasa kan semua insan yang bergelar wanita ni memang suka sangat dengan benda-benda comel ni kan..tengok jer benda cantik tangan tu memang x boleh duduk diam..terus nak tarik jer..

pastu mula la mata tu terlekap jer dekat benda tu..seakan-akan kita dengan benda comei tu jer yang ada kat situ...tapiiiii...satu lagi masalah wanita dengan benda-benda comei ni bahaya oke!...

Sebab..walaupun benda tu bukan apa-apa..bukan benda penting pun just dia dikategorikan comeii..insan yang bernama wanita ni mesti akan beli jugak....mesti oke! da dia kata benda tu comel...kompen hambek punya..bagi aku benda cenggini normal bagi wanita..memang lumrah wanita tu macam tu oke..lembut jer...kalau yang tak tu bagi aku dia adalah insan abnormal..huhuhu...

so marilah kita menutup entry comei-comei ini dengan benda comei ini..tapi kan ada tak jual kat malaysia ni..boleh korang bagitahu aku kat mana tempat tu...aku rasa macam x boleh duduk diam dah ni...nak ada jer kat tangan benda ni..huhu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
....
......
.........
.............
...................
.
.
.
.

ada benda ni..hari-hari aku minum ai..huhuh..comei and unik sangat-sangat..!!!

dah siap satu entry untuk hari yang mendung ini..nanti ada kelapangan kita borak lagi yer..

tahnks for viewing my blogv.

(^ - ^) v...
















No comments:

Post a Comment