Pages

Saturday 24 August 2013

Gentlements Dignity..

Assalamualaikum..


Bukan nak cite pasal lelaki pada entry kali ini yew.. ini drama korea..aku tekankan lagi sekali DRAMA KOREA.. kau dah kenapa nak sebut 2 kali bagai kan siap capital latter lagi..huahau.. K-pop kew pulak ko ni nina oitt!!...ermmmmm...nina menjawab bukan k-pop tetapi korean drama sahaja..ke sama jew?huhu diri ini tidak tahu kerna yang aku tahu diorang ni semua bapak ahh kuit a.k.a kiut amboih sampai camtu sekali kiutnya..

Lupakan pasal kekiutan mereka itu..yang aku nak bercerita adalah cerita ini lerr..cerita disebalik cerita maknanya aku cite kat korang pasal cite ni dalam blog aku iaitu tempat aku selalu bercerita pasal kehidupan aku kat blog ni jua...muahah..aku pun tak paham apa yang taip...mohon maaf di atas kesulitan yang berlaku... (@ _ @)

Best woo cite ni.. tahap keterujaan aku pada cite ni salah satunya adalah ...sampaikan aku up satu entry pasal cite ni..dan paling ketara adalah aku  pulun tengok cite ni sampai pukul 2 3 pagi..esoknya bangun nak mandi merangkak ke bilik ayor..sambil tutup mata..time nak make up cuba tutup eye bag bawah mata tuuuuu...huh! sungguh tidak adil di situ..tapi saja cari penyakit namanya tu..jadi don't blame it..huhu

tapi...sungguh aku royak nih..best..diorang ada 4 hero dan ofkos 4 heroin..semua dah tua-tua era 40an giteew..tapi encem tetap ad..kata koreaaa...kan...pftt..nak cerita detail sangat pun kang nanti ada yang tak muat dalam entry ni jadi kita skip mana yang patut..

cite ni unsur romantik komedi...suka jew..sambil beromantik tu ada lawak dia kan..cite kisah penglaman diorang masng-masing dari sekolah menengah lagi berkawan sehinggalah diorang kawen..memang sempoi habis..hero pertama.. arkitek single..hero dua.. peguam yang kematian isteri..ke tiga arkitek gak partner company ngan hero pertama tadi.. bujang tapi umo dah meningkat dan ada adik perempuan yang minat sangat dekat member dia yang peguam tu tadi.. yang keempat dah kawen dan mempunyai masalah ngan bini dia...dari sini lah heroin-heroin ni wujud nanti sebab diorang bersangkut paut dengan awek masing-masing..huahua...korang kena tengok tahu..sebab kalau aku terangkan kompen tak paham..aku sendiri pun tak paham apa yang aku taip apatah lagi korang kan..hurmmm...

Itu je lah kot sinopsis aku.muahaha...jadi moral kat sini aku nak bagitahu korang semua adalah..jom lah tengok..tengok baru buleh pahamm..kennn...

hero-hero... *dari belah kiri hero3, hero1, hero2 & hero4* hihi.



ngan heroin masing-masing*soryy gambar tecik ni pun mintak ehsan kat atok n nenek google*

maap kerana ter-up pulak gambar ni..salah satu hero n heroinnya..yang encem..bagi aku la kan...suka tengok pasal diorang ni..huhuuhu

oh!! maap lagi sekali...hahahahahah....alahai.... >_<


jadi marilah sama-sama meng eye bag kan lagi bawah mata ni..huhuh...

itu jew lah nak share kan..
mungkin ada yang peminat korean drama ni yang dah tengok kan...yang tak tengok jom sama-sama ngan aku...

tata...jom makan *makan jew keje ko kan*... =)



































No comments:

Post a Comment