Wednesday, 1 May 2013

SELAMAT HARI PEKERJA..

Assalamualaikum...

Selamat Hari Pekerja semua yang mana bekerja tu, tidak kiralah kerja apa sekalipun, pangkatnya bos kew bawah bos kew bawah lagi kew..kat mana..jauh kew dekat kew...janji halal tau..itu penting...hewhew..mencari berkat Allah itu perlu.

Bagi aku baguslah ada hari pekerja ni sekurang-kurangnya ada gak masa nak rehat kat rumah..betul ada cuti selain hari pekerja ni..tapi ni orang nak bagi kot...dah rezeki hambek jerrr...kiki..terima kasih sangat2 kan...

Hargailah pekerjaan korang semua yer..janganlah merungut dengan pekerjaan itu tetapi lakukanlah dengan hati yang pnuh ikhlas dan kerana Allah pasti ganjarannya lagi banyak dengan apa yang kita dapat...

'sesungguhnya rezeki Allah itu luas'...

haveanicedayuoll's........ :)

No comments:

Post a Comment