Pages

Tuesday 3 September 2013

Perancangan..

Assalamualaikum...

Memang memerlukan perancangan yang rapi lagi kemas..kalau tak, memang haru la jawabnya..ingat dulu biasa-biasa jer sebab tak laluinya lagikan..tengok orang punya oke jer..
ermm..yew la mungkin kita tak berada kat tempat orang tu kan?lain orang lain ujian Dia..Tapi, bila dah kena kat lobang hidung sendiri..haaa..jawab la ko sorang-sorang..huhu..

Memang kita perlu merancang, tetapi Allah yang tentukan..tapi sekurang-kurangnya kita da berusaha kan.? tak pe kita ambil semua ni sebagai ujian yang Allah bagi kat kita walau susah and peritt nak laluinya..memang kena telan jua..ayat novel sangat.. :)

Bila semua da setel ada je benda lain yang menghalang..aku, biasalah dengan perasaan yang emo terlebih and perangai yang ntah pape kan lagi la rasa kestreesaan tu kat diri sendiri..terlalu cepat mengalah..level confident aku down gila ah..tapi bila ada sokongan yang kuat dari family dan uncle wan terus semangat tu dari zero terus up 80 % yer...mana balance 20 % lagi??itu kita simpan dulu..hahah..

kan aku dah kata memang level confident yang down tadi tu memang tetap ada..kang bila plan tak menjadi lagi..dan lagi..dan lagii....kompen aku jadi haru biru..merah...semua kaler keluar..jadi kia slow-slow.just usahakan mana yang patut dan jangan berhenti usaha,,Allah suka pada hamba dia yang berusaha lebih...InsyaAllah...boleh..barulah boleh dapatkan balik lagi 20 % tu tadi..hahha..dah macam main kira-kira lak padahal tak suka math....hap.hap..

Tengoklah macam mana nanti..  harap tidak ada yang berubah lak nanti..sabor je lah kan..semoga Allah permudahkan segala urusan dan tabahkan hati aku ni nak lalui hari-hari yang seterusnya...Amin..


 
(^ _ ^) v





















 

No comments:

Post a Comment