Wednesday, 3 April 2013

SOALAN YANG SAMA (- _ -)'

Assalamualaikum...

Berdirinya saya di sini ingin menyeru kepada semua orang-orang kampung!!!............................................................................streeeeeettt.......................................????kau dah kenapa????hahahah..stresssss oke...hukhuk...abaikan..

kita bercerita pasal kat tempat kerja hari ni ea..oke pada suatu hari kan ada la sorang customer ni kan datang nak tgk design so duk pung pang pung pang *berborak* customer ni tanya la "tak sakit ke mata tu ngadap komputer hari-hari"??? 

aku dah macam "ini adalah kerja saya pakcik *aku ngan semua orang pakcik nak muda katanya..haha* nak tak nak kena terima la..saya ada tanggungjawab yang besar nak dipikul.."*jawab dalam hati oke*huhu..

aku senyum jer..*ini realiti punyer*..haha

pada hari berikutnya pun sama jugak...soalan yang sama  diorang tanya..aku just senyum..aku da sampai tak der jawapan untuk semua itu..echee..haha...aku syak la kan diorang ni  berkomplok kot nak tahu jawapan aku sama ke tak diantara satu sama lain..huahauahua...*oke tak klaka*

So aku ambil keputusan untuk senyum jer dengan pertanyaan itu..gile koooo tak pedih...kadang-kadang da siap satu design tu kan pandang kat tempat lain kabur jer rupanya da berair mata ni ha...mata pun penat gak oke bukan kena angkat barang besar gedabak baru nak penat...

kadang-kadang aku pun konpius ngan diri sendiri aku ni manusia atau panda...hukhuk...mata da naik lebam ditambaah pulak tgk cite running man..lagi lah..haha yang ni saje carik pasal namanya..kahkah..

jadi marilah sama-sama kita pergi chek mata yer anak-anak semua..

oke tata....
:)

No comments:

Post a Comment