Pages

Tuesday 31 December 2013

Selamat Tahun Baru

Assalamualaikum..

Pembuka bicara. :) 

Selamat Tahun Baru Buat semua. Walau tak sampai waktu dia lagi.heee at least nak wish jugak kat blog ni untuk kenangan. Azam tahun lepas dah terlaksana belum? Walau tak laksana pun pindah ke tahun ni lak. Boleh? hahaha..
 
Aku punya azam tiap-tiap tahun tak de lah berat sangat. Sentiasa mahu yang terbaik je. Maksud aku dari segi apa yang aku buat. Untuk diri sendiri, keluarga, kawan-kawan dan orang di sekeliling aku. Itu je aku punya azam, sama je. Dan aku rasa setiap orang cuba untuk ke arah itu kan.?

Dan Alhamdulillah penghujung tahun ni gak 17.11.2013 aku dah melangkah ke fasa yang pertama dalam hidup aku, Engagment. Status pun dah berubah. InsyaAllah tahun depan 2014 langsungnya. Doakan moga-moga lancar dan selamat lah yer  ^_^

Untuk tahun depan. InsyaAllah makin berubah kehidupan aku. Ye lah kita yang rancang Allah yang tentukan. Tapi kena usaha lah jugak kan. Baru tercapai apa yang dihajati itu.
InsyaAllah.
 
Macam biasa ada buah tangan sikit ni.
weeee.. Terima lah ea.

'3' Tetap pergi dengan bergayanya. :)



Walau '3' dah tinggalkan aku, aku tetap sayang dia. Banyak sangat kenangan aku buat '3' ni. Sedih, gembira semua ada. Tak kan aku lupakan. luv u so much la brader. Tau-tau je '3' ni brader kan? mihihi.
Oke lah tu je pun nak update. Sekali lagi buat semua. 

Selamat Tahun Baru 2014

(^ _ ^) v







No comments:

Post a Comment