Pages

Saturday 9 February 2013

LAGU? 150 JUTA KALI....

Assalamualaikum...



Lagu ni yang aku tahu time aku belajar dulu la kan dinyanyikan oleh Fynn Jamal..tapi xpemes mana pun..takat-takat dengar gitu je la...Now dinyanyikan semula oleh Ainan Tasneem ni..terus kedengaran kat corong-corong radio....pasal macam mana lagu ni boleh dinyanyikan semula oleh Ainan,yang tu aku x tahu..huhuh...

Tapi bukan pasal ni kita nak BOLD kan..
yang aku nak bagitahu lirik lagu ni bagi aku oke.....best..i loikee!!! heee...mula-mula tu  tak paham,
apa la yang lagu ni duk merepek..tapi..dapat msg dari uncle Wan dia kata lirik lagu ni oke jer..best dengar..
then, kita pun terusss youtube..muahaha...*uncle Wan punya pasal*
pastu baru lah..oooooooooo..macam tu..
apa lagi dengar dua tiga kali sebab lirik dia..syiookk jerrr...untuk geleng-geleng kepala n bibir terkumat-kamit kan boleh la....heeeeeeee...........

Oke itu jer..hee...

Thanks for viewing my blogsss.... nt jenguk lagi..kiki (^ - ^) v









No comments:

Post a Comment