Sunday, 29 May 2016

Pek kombo pra ramadhan

Assalamualaikum..


Apakah gerangan entry di atas?? Ehhh nak berteka teki bagai, tak kuasa la mak nak oi. Kehkeh. 
Meh kita cerita meh.

Oke, yang sedia maklum pek kombo pra ramadhan tu adalah, susu kambing khalish. Sesape yang nak     
nak jimat boleh cuba pek kombo ni. Biasa untuk harga sekotak kita jual RM44.00. Tapi, dengan pek kombo ni boleh dapat harga RM83.00 untuk dua kotak uolllsssss. 

Jimattt tuuuuu. Lagipun kita dah nak ramadhan ni kan, elok lah beli untuk bekalkan tenaga bagi sentiasa segar dan bersemangat di bulan ramadhan tu. InsyaAllah. Kita cuba kan, mana la tahu dengan susu kambing khalish ni sesuai dengan diri kita ni. 

Saya guna, saya jual yer. Saya seorang ibu yang menyusukan bayi. Muhammad Syauqi Najwan, anakanda terchentaa tu la. Setiap malam sebelum tidur saya akan minum segelas susu khalish ni, perisa koko. Dan alhamdulillah susu saya bertambah. Kenyang untuk anak tu. Siapa je yang xnk menyusukan anak sendiri dengan susu ibu kan. Semua impian ibu-ibu. Jadi, tak salah mencuba. Saya pun dulu ragu-ragu juga, bukan sikit ragu-ragu tu banyakkkkkk hahaha.. 

Tapi, positif diri sendiri la. Badan pun kurang dah rasa lenguh-lenguh belakang tu. Syukur sangat tau. 
Kepada yang ragu-ragu macam saya ni, tolonglah jangan ragu-ragu banyak macam saya. Cuba dulu. Hehe..

Apa-apa sebarang keraguan meh whatsapp kita yer 😁
010 432 2931 nina yusuf.

No comments:

Post a Comment